Salone del Mobile Milano 2019

Salone del Mobile Milano 2019 – największa i najbardziej popularniejsza ekspozycja meblowa w Europie, organizowana od 1961 roku. Każdej wiosny producenci, projektanci i sprzedawcy mebli spotykają się w Mediolanie. Tutaj pokazywane są nowe produkty tej branży, utrzymywany jest wizerunek istniejących marek. Jednym słowem, każdy, kto interesuje się meblami i wszystkim z tym związanym, można zobaczyć tutaj, na Salone del Mobile.

Wystawę w Mediolanie można nazwać „High Fashion Week” w dziedzinie mebli i projektowaniu wnętrz.

Tak znane marki jak GIMO Export, Minotti, Dall ”Agnese, ALF Group, Tomasella prezentują na niej swoje nowe produkty. Dosłownie wszyscy znani producenci produktów i akcesoriów meblowych starają się tu dotrzeć. Tutaj możesz poznać najnowsze trendy, zobaczyć nietypowe projekty i podzielić się niestandardowymi rozwiązaniami.

Salon Mebli w Mediolanie – główna europejska wystawa mebli, wyprzedzająca Targi Kolońskie i Salon Paryski. Wystawa prezentuje meble i wyposażenie hoteli, domów, akcesoria meblowe, dekoracje, ozdoby, tkaniny, materiały, technologie instalacyjne znanych producentów. Tradycyjnie w salonie meblowym w Mediolanie istnieje podział całej gigantycznej ekspozycji na dwa główne obszary – Classico i Moderno, a część wystawy zajmuje modne i koncepcyjne meble kategorii Design. Dla odwiedzających jest to świetna okazja, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami w „modzie meblowej”.

Jeden z tematów wystawy, oczywiście, kolor.

I połączenie różnych odcieni tego samego koloru.

Rozciąganie kolorów –„ombre”. Na przykład czerwony, ale w bardzo interesujących kombinacjach: terakota, łosoś, różowy, pomarańczowy, wiśniowy, fioletowy. Trendem 2019 roku jest kolor Living Coral -Żywy i jego odcienie, a także złote wapno, fiolet, fiolet, liliowy, 50 odcieni szarości, las zielony, turkus ,wszystkie odcienie są głębokie i jasne, wiele kombinacji ciepłych i zimnych tonów. Wszystkie bordowe i pomarańczowo-brązowe u szczytu popularności!

Mięta i mentol są nadal aktualne od zeszłego sezonu, ale częściej nie występują w czystej postaci, ale są nieco zakurzone. Turkus, głęboki błękit i zieleń są nieco mniej popularne, ale mają ogromny potencjał. Nadal popularne kolor cappuccino, zakurzony róż, żółta musztarda i turkusowe akcenty. Czerwona terakota i brudna zieleń przyciągały uwagę: khaki, mech i porosty.